.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره مندی ۷هزار نفر از خدمات اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک

شمال نیوز: مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک با بیان اینکه حدود ۷هزار زائرکربلای ایران از ده روز گذشته تا کنون طی سه مرحله، از خدمات این اردوگاه برخوردار شدند، گفت: قریب به ۵۰ خادم الشهداء برادر و خواهر در اندیمشک فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سرهنگ پاسدار احمد ذلیکانی مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک در جمع خبرنگاران گفت: براساس برنامه اعزام کاروان راهیان نور، اردوگاه شهید جعفر زاده اندیمشک اولین مکان استقرار زائرین مازندران در استان خوزستان است.

 
وی از ارائه خدمات و پذیرایی زائران راهیان نور به مدت یک شب در این مکان خبر داد و اظهار داشت: کاروان ها پس از استراحت برای بازدید از مناطق و یادمان های فتح المبین، هفت تپه، اردوگاه ثامن الائمه و دهلاویه عازم می شوند.

 
ذلیکانی بیان داشت: حدود 7هزار زائرکربلای ایران از ده روز گذشته تا کنون طی سه مرحله، از خدمات این اردوگاه برخوردار شدند.

 
 وی یادآور شد: با همت سردار ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مازندران بسته های فرهنگی آموزشی ارزشمندی که حاوی اطلاعات و نکات مهم دوران دفاع مقدس است به زائران اهدا می شود.

 
ذلیکانی افزود: ایجاد نمایشگاه فرهنگی، فضا سازی و فعالیتهای قرآنی به صورت میدانی و ارائه مشاوره های فرهنگی اجتماعی متناسب با نیاز امروز جامعه از جمله اقداماتی است که کاروان ها در اردوگاه از آن بازدید کرده و بهرمند می شوند.

 
وی گفت:  قریب به 50 خادم الشهداء اعم از برادران و خواهران بسیجی، که در بین آنان همسران شهدای گرانقدر حضور دارند به خدمتگزاری زائران مشغول هستند.
 

ذلیکانی با اشاره به اینکه هفت تپه برای مازندران از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: اگر امکانات و اعتبارات مالی تامین شود مقرهای اردوگاهی برای زائران در هفت تپه احداث می شود.

 
وی همچنین افزود: به دلیل اینکه منطقه فعلی اندیمشک از مسیر اصلی اهواز به خرمشهر خارج می شود قرار است در مجموعه اردویی شهید زین الدین اندیمشک اردوگاهی ایجادکنیم تا زائران مازندرانی در سالهای آتی در آن مکان اسکان شبانه داشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.336 seconds.